Markety alkoholowe Eurocashu w rok podwoiły liczbę placówek

Autor: dlahandlu.pl 26 sierpnia 2020 12:35

Markety alkoholowe Eurocashu w rok podwoiły liczbę placówek fot. materiały prasowe

28 sierpnia we Wrocławiu ruszy 100. sklep stworzonej przez Grupę Eurocash sieci marketów alkoholowych. To już 17. sklep Dużego Bena we Wrocławiu.

- Jesteśmy dumni, że stworzony od podstaw przez Grupę Eurocash projekt okazał się sukcesem i trafił w potrzeby polskich przedsiębiorców, czego dowodem jest otwarcie we Wrocławiu 100. sklepu sieci Duży Ben. Jednym z naszych priorytetów jest zapewnianie klientom szerokiego wyboru i różnorodności marek detalicznych. Pozwala to im rozwijać swój biznes i tym samym śmiało konkurować z wielkimi, centralnie zarządzanymi sieciami handlowymi, nie tylko ogólnospożywczymi. Sieć nowoczesnych marketów alkoholowych Duży Ben, jeden z rozwijanych przez nas konceptów, pozwala przedsiębiorcom spróbować swych sił na niezwykle atrakcyjnym rynku – mówi Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash.

Sieć Duży Ben funkcjonuje na rynku od 2016 roku. Poza Dolnym Śląskiem, działa również w województwach lubuskim, opolskim, śląskim, łódzkim i w Wielkopolsce, skąd się wywodzi. Koncept łączy szeroką ofertę produktów alkoholowych z pomocną obsługą, znającą trendy oraz zasady doboru alkoholi. Na półkach Dużego Bena znajdziemy ok. 1300 produktów, w tym: piwa rzemieślnicze, wina (również regionalne), alkohole mocne, przekąski i składniki potrzebne do przygotowania ulubionych drinków.

– Mimo ograniczeń i problemów związanych z epidemią koronawirusa, które dotknęły wszystkie sektory gospodarki, sieć Duży Ben rozwija się dynamicznie i konsekwentnie realizuje swoją strategię ekspansji. Otwarcie 100. sklepu, i tym samy podwojenie w rok liczby naszych placówek, to dla nas dowód, że format naszego marketu alkoholowego podoba się polskim konsumentom – mówi Dawid Kula, Dyrektor Generalny sieci Duży Ben.

- Epidemia koronawirusa i lockdown zmusiły nas do przesunięcia w czasie wcześniej planowanych otwarć. Teraz jednak, po zniesieniu większości obostrzeń, możemy realizować naszą ekspansję bez większych przeszkód stosując się do obowiązujących regulacji i zachowując najwyższe standardy bezpieczeństwa w naszych placówkach – dodaje Kula.

Przedsiębiorcy zainteresowani prowadzeniem Dużego Bena mogą skorzystać z możliwości otwarcia sklepu w systemie agencyjnym. -

Razem z mężem mamy duże doświadczenie w biznesie, ale po raz pierwszy będziemy prowadzić sklep. Jednak to nie pierwszy Duży Ben w naszej rodzinie – nasz syn Norbert wraz z narzeczoną prowadzą już we Wrocławiu dwa markety tej sieci. Same sklepy i koncept Dużego Bena na tyle nam się spodobały, że postanowiliśmy otworzyć własny. Cała procedura, od wysłania aplikacji, była prosta i szybka – nawet jak na warunki epidemii – sieć szybko zaproponowała nam atrakcyjną lokalizację i zaczęliśmy szkolenia online. Na razie będziemy sami pracować za ladą. Chcemy poznać rynek i naszych klientów, ale też dobrze przygotować się na sezon świątecznych zakupów – mówi Barbara Kindel, prowadząca nowo otwarty sklep we Wrocławiu. 

Duży Ben to format marketu alkoholowego, stworzony od podstaw przez Grupę Eurocash. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • JUSKO 2020-08-26 21:26:40

    Wow robi wrażenie, projekt dziala od 2016 r. W 4 lata 100 sklepów... takie rzeczy tylko w EC . W normalnej spółce raczej taki "Dyrektor Generalny " by dlugo miejsca nie zagrzal . Patrząc ile Żabka otwiera w Q a DB . Zastanawia mnie fakt,czy Luis nie widzi , że otacza za sie ludźmi nie mającymi zielonego pojęcia o budowaniu "jakiejkolwiek " sieci, no chyna ze korzystają z wzorców ekspansji innych projektów EC. Facet topi pieniądze, nie dziwota ze kurs akcji EuroCashu jest ,jaki jest na giełdzie. A ludzie ,którzy mają pojęcia o robocie (Patrz Dino,Żabka) odjeżdżają .

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6221
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.