Markety Dino - mapa Polski świeci na czerwono

Dino to wiodący gracz w rosnącym segmencie średniej wielkości supermarketów. Na koniec 2022 r. sieć liczyła już 2156 sklepów. Dziś przyglądamy się jak firma rozwijała się rok po roku.
Dino odwiedza dziennie 1,6 mln Polaków
Spółka informuje, że w jej sklepach codziennie zakupy robi średnio ponad 1,6 mln osób dziennie. To przekłada się na obroty.
Pełny raport za 2022 r. zostanie opublikowany 23 marca br. Patrząc jednak na dane z trzech kwartałów widzimy, że wzrosty będą bardzo duże.
Przypomnijmy, po trzech kwartałach przychody ze sprzedaży osiągnęły poziom 14,1 mld zł, były o 48,5% wyższe niż w okresie styczeń-wrzesień 2021 r. i przekroczyły przychody osiągnięte w całym 2021 r. (13,4 mld zł).
Dino: Kiedyś plasowało się na 14 miejscu, dziś jest w czołówce
Oglądając prezentację sieci z 2017 roku widzimy jak bardzo urosła od tego czasu.
Wtedy powołując się na dane Roland Berger za PMR zajmowała 14 miejsce pod względem obrotów wśród sieci obecnych na polskim rynku.
Dino kiedyś

Natomiast w ostatnim raporcie Banku Pekao "Branża dystrybucji FMCG. Czy charakter dóbr pierwszej potrzeby zneutralizuje wpływ spowolnienia makro?" publikowanym w grudniu 2022 r. Dino w slajdzie zatytułowanym "TOP 10 firm detalicznych w głównych sektorach FMCG" zajmuje pod wzg. przychodów miejsce trzecie (Biedronka jest pierwsza, druga Grupa Schwarz czyli Lidl i Kaufland).
Dino dziś

Polska zapełnia się sklepami Dino
Dino 2010 r.: 111 sklepów

Dino 2020: 1473 sklepy

Dino 2021: 1815 sklepów
DINO 2021

Dino 2022: 2156 sklepów
