PARTNER PORTALU

Marki luksusowe szukają alternatywnych sposobów na przyciągnięcie klientów

Property News 15 kwietnia 2021 09:36

Lockdown europejskich salonów zmusił marki luksusowe do korzystania z mediów społecznościowych, wirtualnych przymierzalni oraz innych alternatywnych sposobów na przyciągnięcie klientów - pisze Reuters.

Sklepy detaliczne od poniedziałku funkcjonują z powrotem w trybie stacjonarnym w Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech, ale pozostają zamknięte we Francji oraz działają w sposób ograniczony w Niemczech - np. w Berlinie wejście do większości sklepów wymaga okazania negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa.

Z tego powodu marki, dla których przy sprzedaży istotny był kontakt fizyczny, np. przy dobieraniu biżuterii albo mierzeniu kreacji, muszą szukać alternatywnych metod, starając się dostosować usługi do warunków w internecie.

Włoski producent luksusowych kurtek puchowych Moncler dostarcza wykwintne kolacje do mieszkań swoich klientów, które mogą je spożywać, oglądając transmisję video z najnowszego pokazu firmy. "Uczymy się, że jesteśmy w stanie zapewnić usługi najwyższej jakości przy jak najmniejszej ilości kontaktu fizycznego" - powiedział szef Moncler Remo Ruffini. "Sprzedaż na odległość to punkt zwrotny, coś pomiędzy usługami e-commerce a tradycyjnym sklepem" - dodał.

Więcej na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8878

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,95

  • Śr

    3,86

  • Min

    3,10

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.