Marks & Spencer zyskuje na handlu produktami spożywczymi
Sieć Marks & Spencer w ciągu 8 ostatnich tygodni przed świętami zanotowała wzrost sprzedaży o 3,2 proc. w stosunku do podobnego okresu roku ubiegłego. Szczególnie dobry wynik odniósł sklep internetowy - sprzedaż wzrosła aż o 24 proc.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Bardzo dobre wyniki w ostatnich tygodniach grudnia odnotował segment spożywczy. Od 1. listopada do 24. grudnia sprzedaż w stosunku rocznym wzrosła o 3,8 proc. Po uwzględnieniu takiej samej powierzchni sklepów wynik Marks & Spencer to wzrost sprzedaży o 1,5 proc.
Na wyniki grupy przełożyła się przede wszystkim sprzedaż poza granicami Wielkiej Brytanii. Wzrosła ona w ujęciu rocznym o 8,2 proc.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama