Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marks & Spencer zyskuje na handlu produktami spożywczymi

Sieć Marks & Spencer w ciągu 8 ostatnich tygodni przed świętami zanotowała wzrost sprzedaży o 3,2 proc. w stosunku do podobnego okresu roku ubiegłego. Szczególnie dobry wynik odniósł sklep internetowy - sprzedaż wzrosła aż o 24 proc.
Reklama

 
Bardzo dobre wyniki w ostatnich tygodniach grudnia odnotował segment spożywczy. Od 1. listopada do 24. grudnia sprzedaż w stosunku rocznym wzrosła o 3,8 proc. Po uwzględnieniu takiej samej powierzchni sklepów wynik Marks & Spencer to wzrost sprzedaży o 1,5 proc.

Na wyniki grupy przełożyła się przede wszystkim sprzedaż poza granicami Wielkiej Brytanii. Wzrosła ona w ujęciu rocznym o 8,2 proc.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum