Martes Sport w konkursie dostarcza buty Puma dronem

22 sierpnia ruszyła kampania online przygotowana we współpracy marki PUMA z siecią sklepów Martes Sport. Zamiast tradycyjnej paczki wręczanej przez kuriera, buty będą dostarczane do stref zrzutu zlokalizowanych na terenie całego kraju.
PUMA X-Ray 2 Square to model sneakersów w nowej kolorystyce funkcjonującej już linii PUMA X-Ray. Dwa wybrane modele objęte promocją można zakupić na stronie sklepu www.sklepmartes.pl oraz w ponad 300 sklepach stacjonarnych Martes Sport w całej Polsce.
W ramach trwającego dwa tygodnie konkursu, tj. od 25 sierpnia do 7 września, marka PUMA i sieć sklepów Martes Sport planują zrealizować blisko sto dostaw dronem.
Do kampanii zostali zaangażowani także influencerzy: Karol Gązwa, znany jako Blowek Natalia Karczmarczyk, czyli Natsu, Lena Moonlight oraz Kamil Owczarek. Twórcy na swoich kanałach zrelacjonowali, jak wyglądała ich dostawa butów PUMA X-Ray dronem. Każda z publikacji została opatrzona oficjalnym hasztagiem akcji #pumazdrona.
Kampania obejmuje swoim zasięgiem działania digitalowe, social media, materiały promocyjne w sklepach stacjonarnych oraz cykl aktywacji w przestrzeni miejskiej związany z realizacją nagród. Za koncept kreatywny, działania komunikacyjne i produkcję materiałów odpowiada HOLO Agency.