Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Maskotki wilczki w promocji konsumenckiej wody Rodowita

15 czerwca br. ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka wody mineralnej Rodowita z Roztocza. Akcja „Wilczki” wspierana jest dedykowaną komunikacją w telewizji, internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży.
Reklama

Już po raz drugi marka Rodowita przygotowała dla swoich konsumentów akcję promocyjną „Wilczki”. Do wygrania jest 18 tysięcy maskotek wilczej rodziny, do której w tym roku dołączyły dwie nowe postacie. Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić dowolne produkty Rodowita, na stronie www.wilczki-rodowita.pl zarejestrować paragon i po zebraniu 48 punktów (1 butelka to 1 punkt) wybrać nagrodę. Do zebrania jest aż 6 różnych wilczków. W promocji biorą udział wszystkie wody Rodowita (niegazowana, delikatnie gazowana i mocno gazowana) oraz wszystkie pojemności (0,6 l i 1,5 l).

Promocji towarzyszy nowa odsłona spotu telewizyjnego, który jest kontynuacją komunikacji opartej na symbolach marki –  źródła zlokalizowanego w samym sercu dzikiej natury Roztocza, jednego z najczystszych obszarów Polski oraz białej wilczycy. Spot emitowany jest od 15 czerwca br. we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano działania w mediach społecznościowych, internecie i outdorze wykorzystując nośniki systemowe i transport miejski. Promocja wspierana jest również materiałami POS w sklepach.

Akcja Rodowitej rozpoczęła się 15 czerwca i potrwa do 18 września br. lub do wyczerpania puli nagród. Szczegółowe informacje dotyczące promocji oraz regulamin dostępne są na stronie www.wilczki-rodowita.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum