Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Maślanka Mrągowska: do wygrania weekend dla rodziny na Mazurach

W ramach nowej kampanii marketingowej producenci Maślanki Mrągowskiej zapraszają do odwiedzenia 14 lokali gastronomicznych w których serwowane jest specjalne menu z udziałem maślanki w roli głównej. Smakosze, którzy odwiedzą każdy z tych punktów będą mogli liczyć na gadżety związane z produktem oraz wziąć udział w loterii. Do wygrania weekend na mazurach dla całej rodziny.
Reklama

Szlak Maślanki Mrągowskiej to nowa propozycja turystyczna, stworzona dzięki współpracy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Urzędem Miasta Mrągowa, a także z przedstawicielami lokalnej branży hotelarsko-gastronomicznej. To pierwsza tego rodzaju kooperacja pomiędzy przedsiębiorstwami i samorządem, a owo zjednoczenie sił sprawi, że najlepsze i najbardziej znane restauracje, hotele, kawiarnie oraz lodziarnie stworzą niezwykle ciekawą turystyczną atrakcję, dostępną dla zwiedzających już na początku lipca.

Idea Szlaku zrodziła się w związku z 25-leciem marki. Maślanka Mrągowska to jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów Warmii i Mazur, dostępny nie tylko w Mrągowie w osiedlowych sklepikach, ale także w całej Polsce, w tym w dużych sieciach i dyskontach – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Z okazji tegorocznego jubileuszu marki w mediach pojawiła się kampania marketingowa „Pysznie i zdrowo” w nowej, odświeżonej formule. SM Mlekpol odświeżyła bowiem wizerunek produktu, zmieniając szatę graficzną oraz kształt kartonów. Jak zapewniają producenci opakowania Pure-Pak Sense są przyjazne środowisku.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum