Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Maspex testuje refillomat na makaron Lubella

Maspex testuje refillomat z makaronem Lubella. Firma będzie obserwowała zachowania nabywców i funkcjonalność maszyny.
Reklama

- I w końcu jest. Nasza Pasta Station od Lubelli. Narzędzie dopasowane jest do rozwijającego się rynku refill, którego częścią chcemy być również i my z marką Lubella. Teraz przed nami pilotaż poza warunkami laboratorium. Jesteśmy bardzo ciekawi reakcji shopperów - napisał na Linkedinie Wojciech Dendys, customer marketing, business development, FMCG, retail, innovation, Grupa Maspex.

W pilotaż zaangażowane są firma Swapp oraz Krakowski Park Technologiczny.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum