Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Maspex wspiera polską koszykówkę reprezentacyjną

Alcalia została oficjalną wodą i sponsorem reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek. Będzie również partnerem Energa Basket Ligi, LOTTO 3x3 Ligi, Suzuki Pucharu Polski oraz Suzuki Superpucharu Polski. To kolejna forma zaangażowania Grupy Maspex, do której należy marka Alcalia, w rozwój sportu w Polsce.
Reklama

Grupa Maspex nawiązała współpracę z Polskim Związkiem Koszykówki, w wyniku której Alcalia – marka wody mineralnej, została oficjalną wodą polskiej koszykówki. Woda mineralna Alcalia będzie nie tylko sponsorem i oficjalną wodą reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek, ale została również partnerem Energa Basket Ligi, rozgrywek LOTTO 3x3 Ligi, Suzuki Pucharu Polski oraz meczu o Suzuki Superpuchar Polski. Nawiązanie współpracy zostało ogłoszone podczas Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki, który odbywa się w Zakopanem.

- Nawiązanie współpracy z Polskim Związkiem Koszykówki jeszcze mocniej zwiększa nasze zaangażowanie we wspieranie rozwoju polskiego sportu. Alcalia jest wodą ze sportowym charakterem i właściwościami, dlatego świetnie odnajdzie się w roli oficjalnej wody polskiej reprezentacji. Mam nadzieję, że połączenie naszej wody i koszykówki, która ostatnio dynamicznie się rozwija, będzie połączeniem na medal – powiedział Krzysztof Pawiński, CEO Grupy Maspex.

ALCALIA dzięki wysokiemu pH 9,36 skuteczniej kompresuje utratę płynów podczas wysiłku, lepiej nawadnia i dotlenia organizm. Jako oficjalna woda reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek, będzie widoczna na ściankach sponsorskich, materiałach reklamowych w halach, a także na grafikach promocyjnych i wideo oraz na stronach internetowych. 

Maspex i Polski Związek Koszykówki

Grupa Maspex poprzez wspólne działanie z Polskim Związkiem Koszykówki zwiększa swoje zaangażowanie w rozwój polskiego sportu. Tymbark należący do Grupy Maspex od 16 lat jest głównym sponsorem Pucharu Tymbarku, największego turnieju dla dzieci w Europie, którego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej. Marka Kubuś od wielu lat wspiera projekty sportowe dla dzieci, a Plusssz jest partnerem Tour de Pologne.  

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum