Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Maspex wybrał agencję do obsługi marki Tymbark

Firma Maspex Wadowice wybrała w przetargu agencję Grey Group do obsługi marki Tymbark w mediach społecznościowych. Tym samym, marketer kończy współpracę z TBWA - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.
Reklama

Współpracę nawiązano od początku 2018 roku. Agencja Grey Group odpowiada za kompleksową obsługę marki w jej kanałach social media.

W przetargu trwającym dwa miesiące brało udział pięć agencji, Maspex nie zdradza jednak ich nazw. 

Więcej na: Wirtualnemedia.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum