Mastercard pomaga sieci Carrefour analizować ruch w sklepach

Autor: dlahandlu.pl 9 grudnia 2020 12:35

Mastercard pomaga sieci Carrefour analizować ruch w sklepach fot. materiały prasowe

Firmy Carrefour i Mastercard poinformowały o uruchomieniu strony carrefour.kiedydosklepu.pl, dzięki której klienci tej sieci detalicznej mogą wybrać się do hipermarketów i supermarketów Carrefour w godzinach, w których panuje mniejszy ruch.

Nowe narzędzie online dostępne dla klientów Carrefour bazuje na bieżących analizach trendów zakupowych w sklepach tej sieci, dostarczanych przez Mastercard. Aby umożliwić bardziej równomierne rozłożenie ruchu w sklepach w ciągu dnia, Carrefour i Mastercard dodatkowo zachęcają klientów do porannych zakupów, proponując skorzystanie z promocji w ramach programu Bezcenne Chwile.

Nowe narzędzie online dla klientów Carrefour jest kontynuacją projektu, który Mastercard rozpoczął w maju br., udostępniając po raz pierwszy platformę kiedydosklepu.pl.

Jak działa strona? W wyszukiwarce na stronie wystarczy wpisać adres super- lub hipermarketu Carrefour, w którym planujemy zrobić zakupy. Można też skorzystać z automatycznej geolokalizacji. Następnie, po wskazaniu dnia tygodnia, narzędzie pokaże wykres obrazujący spodziewane natężenie ruchu w poszczególnych godzinach, pomagając wybrać najlepszy moment na zakupy.

 Analizy trendów zakupowych dostarczane przez Mastercard na potrzeby nowego narzędzia Carrefour są aktualizowane w cyklu tygodniowym, dzięki czemu konsumenci mogą planować zakupy na podstawie aktualnych danych z kilku ostatnich dni. Narzędzie to wykorzystuje informacje na temat wydatków konsumenckich, które są agregowane i anonimizowane zgodnie z zasadami bezpiecznego przetwarzania danych stosowanymi przez Mastercard.

 - Dzięki postępującej cyfryzacji handlu i innych dziedzin gospodarki odkrywamy, jaka moc drzemie w inteligentnej analizie coraz większej ilości dostępnych danych. Gdy jesteśmy w stanie przekształcić je w wartościową wiedzę o trendach zakupowych, może ona stać się punktem wyjścia do podejmowania lepszych decyzji. Nasza współpraca z Carrefour pokazuje, że wiedza tego typu może być użyteczna nie tylko dla biznesu, ale również dla konsumentów. Dzięki niej klienci Carrefour mogą oszczędzić czas i zadbać o swoje zdrowie w okresie pandemii – mówi Marek Kolano, dyrektor ds. rozwiązań opartych na danych w polskim oddziale Mastercard Europe.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6812
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    18,99

  • Śr

    17,28

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.