Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Mateusz Gessler twarzą kampanii marki Somat

Mateusz Gessler to jeden z najlepszych polskich szefów kuchni, właściciel restauracji i prowadzący programy o tematyce kulinarnej. Marka Somat od ponad 50 lat jest zaś synonimem innowacyjnych środków do zmywarek, dając pewność, że naczynia będą perfekcyjnie czyste. A teraz ci dwaj eksperci nawiązują długofalową współpracę – Mateusz pokaże, jak żyć ze smakiem i czerpać przyjemność z gotowania, a Somat udowodni, że z dobrym środkiem do zmywarek kuchenne przygody mogą mieć tylko lśniące strony.
Reklama

Długoterminowa współpraca Mateusza Gesslera z marką Somat obejmuje aktywności 360°, w tym obecność w telewizji, sponsoring programu Hell’s Kitchen i działania w digital, social mediach, in-store oraz organizację eventów i konferencji. Ponadto nowy spot Somat z udziałem Mateusza Gesslera, który został nagrany w Polsce, będzie emitowany zarówno w naszym kraju, jak i zostanie zaadoptowany na rynki zagraniczne.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum