McDonald’s: 1. tydzień kampanii z Matą był 3. najlepszym tygodniem w historii firmy w Polsce

Od 18 października do 21 listopada w McDonald's można było zamówić zestaw znanego rapera - Maty. Znalazły się w nim potrójny cheesburger, vanilla matcha latte (matchak latte) oraz średnie frytki.
Specjaliści od influencer marketingu podejrzewają, że stawka Maty, jaką mógł otrzymać za współpracę z siecią, mierzona jest nie w setkach tysięcy a jednak w milionach złotych - informuje innpoland.pl.
Ambasador marki, nie tylko wystąpił w kampanii McDonald’s, ale swoim wizerunkiem promuje również kolekcję ubrań: bluzy (dwa rodzaje), koszulkę z długim rękawem, kamizelkę i t-shirty (trzy wzory).
- Odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o ponad 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok temu. To nie jedyny rekord, jaki pobiliśmy dzięki współpracy z najpopularniejszym raperem w Polsce - zapewnia Tomasz Dębowski.
Więcej na portalspozywczy.pl