Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

McDonald’s Polska z nowym dyrektorem marketingu

Michał Arament, dotychczasowy Senior Marketing Manager, od 1 sierpnia obejmie stanowisko Head of Marketing Department w polskim oddziale McDonald’s.
Reklama

Michał Arament związany jest z marką od dwóch lat. Jako Senior Marketing Manager odpowiadał za rozwój strategicznych platform komunikacyjnych i produktowych, tj. wielokrotnie nagradzane Maestro i Supreme Chicken oraz za kategorię Family. W nowej roli szefa marketingu będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategicznych planów marketingowych firmy oraz rozwój wizerunku McDonald’s.

Przed dołączeniem do McDonald’s pracował w firmie Unilever (marki Knorr, Algida czy Lipton i Saga) oraz Pepsico, gdzie zarządzał kategorią napojów gazowanych (Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew) osiągając w tym czasie rekordowo wysokie udziały rynkowe.

Arament zastąpi na stanowisku dyrektora marketingu Tomasza Dębowskiego, który po blisko 5 latach awansował w europejskich strukturach firmy i obejmie stanowisko Vice President and Chief Marketing Officer McDonald’s w Niemczech. - Przeczytaj więcej

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum