Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

McDonald’s: Ponad 2 mln zł na pomoc ze sprzedaży Ukraińskiego Burgera

Okresowe wprowadzenie Ukraińskiego Burgera do menu McDonald’s Polska było gestem w kierunku uchodźców zza wschodniej granicy. Marka przekaże 3 zł z każdego sprzedanego Ukraińskiego Burgera Fundacji Ronalda McDonalda w Ukrainie, na pomoc humanitarną osobom pozostającym w swojej ojczyźnie. Łącznie w ramach oferty zebrano 2,37 mln zł. Środki zostaną przekazane na zakup i skompletowanie 46 tys. paczek żywności.
Reklama
  • McDonald’s Polska przekaże 2,37 mln zł Fundacji Ronalda McDonalda w Ukrainie.
  • Środki zostaną przeznaczone głównie na zakup żywności. Fundacja kupuje produkty zgodnie z listą otrzymaną od władz, a następnie przygotowuje zestawy żywności. Zestawy trafiają do rodzin i osób starszych, które nie mogą opuścić swoich domów w strefach wojennych.

– Każdy przygotowany przez nas zestaw wystarczy rodzinie na około 2 tygodnie. Dotychczas przekazaliśmy 15 tys. takich paczek dla najbardziej potrzebujących na obszarach odczuwających najsilniej skutki wojny. Dzięki McDonald’s Polska kolejne zestawy żywności dotrą do 46 tys. rodzin – mówi Galina Solovey, dyrektor Fundacji Ronalda McDonalda w Ukrainie.

Czym jest Ukraiński Burger?

Dla przypomnienia, Ukraiński Burger to odwzorowanie znanej i lubianej pozycji z McDonald’s Ukraina. Soczysty kurczak z bekonem, serem cheddar, pomidorem i sałatą, zamknięty w ciemnej bułce pszennej i okraszony dwoma sosami, czosnkowym i miodowo-musztardowym. Oferta była dostępna w polskich restauracjach sieci od 27 kwietnia do wyczerpania zapasów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum