Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

McDonald’s promuje się na Instagramie

Pod hasłem „Mam smaka na Maka” ruszyła pierwsza na polskim rynku, a także w całej Europie Środkowo-Wschodniej, kampania reklamowa sieci fast foodów McDonald’s prowadzona na Instagramie - informują wirtualnemedia.pl.
Reklama

Kampania na Instagramie ma charakter wizerunkowy, jej celem jest zbliżenie się marki do użytkowników. Działania są prowadzone pod hasłem „Mam smaka na Maka”, które jest sloganem przewodnim komunikacji marketingowej McDonald’s od maja br.

Akcja wystartowała 8 września. Za jej przygotowanie i przeprowadzenie odpowiadają agencja reklamowa DDB & Tribal i dom mediowy OMD.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum