Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

McDonald's przypomina o koronawirusie rozdzielając firmowe łuki

Brazylijski oddział sieci McDonald’s wpadł na nietypowy pomysł zwrócenia uwagi swoich klientów na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego w związku z pandemią koronawirusa – marka postanowiła tymczasowo rozdzielić dwa złote łuki w swoim logotypie - podaje nowymarketing.pl.
Reklama

Celem tego działania była chęć zwrócenia uwagi społeczeństwa na to, jak ważne jest zachowywanie bezpiecznego dystansu społecznego, czy też nie wychodzenie z domu, jeżeli nie ma takiej potrzeby, w związku z pandemią koronawirusa.

Więcej na nowymarketing.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum