Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

McDonald's szykuje przetarg na digital

McDonald's Polska w październiku chce ruszyć z kompleksowym przetargiem na obsługę digital - wynika z ustaleń "Presserwisu".
Reklama

 

Na razie trwają nieformalne spotkania przedstawicieli sieci McDonald's z wybranymi agencjami. Oficjalne zaproszenia do przetargu mają być wysłane dopiero w październiku br. Dominik Szulowski, PR manager w McDonald's Polska, nie chciał się wypowiadać na temat współpracy z agencjami reklamowymi, ale podkreśla, że DDB&tribal pozostaje dla McDonald's wiodącą agencją, choć od września część projektów będzie trafiać do innego podmiotu. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że chodzi o obsługę technologiczną, czym ma zająć się agencja należąca do Dentsu Aegis Network Poland (Hypermedia lub Isobar).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum