Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

McDonald's: Widzimy olbrzymi potencjał dla restauracji na terenie hipermarketów

Na razie jesteśmy zadowoleni z współpracy z Carrefour w CH Arkadia, ale nie podpisywaliśmy kolejnych umów tego typu inwestycje. Jeśli okaże się, że wyniki projektu są dla nas satysfakcjonujące, to będziemy szukali nowych możliwości. Nie oznacza to jednak, że zwiążemy się tylko z jedną konkretną marką - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska.
Reklama
- Umowa z Carrefour dotyczyła jedynie jednego lokalu i nie określała wyłączności bądź określonej ilości restauracji, które miałyby powstać na terenie hipermarketów tej sieci. Nie podpisywaliśmy kolejnych umów na otwarcia lokali w modernizowanych sklepach Carrefour. Nie oznacza to jednak także tego, że nie będziemy chcieli dalej współpracować z tą siecią - komentuje Krzysztof Kłapa.

Jak dodaje, McDonald's każdą lokalizację ocenia indywidualnie. W planach firmy jest pozyskiwanie nowych lokali w alternatywnych dla rynku gastronomicznego miejscach.

 

 

 Czytaj wiecej w serwisie portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.