Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

McDonald's wychodzi naprzeciw producentom drobiu

Po dwóch latach przerwy amerykańska sieć fast-foodów znów będzie sprzedawać panierowane drobiowe polędwiczki - podaje biztok.pl za agencją Bloomberg.
Reklama
Polędwiczki, opisane w menu jako Chicken Selects, pojawią się w amerykańskich restaruracjach na początku marca. Spółka nie podjęła jeszcze decyzji, czy będzie to sezonowa, czy stała pozycja w jej ofercie. To dobra informacja dla producentów drobiu w Stanach.

Amerykański właściciel fast foodów swoją decyzją z jednej strony uspokaja branżę drobiarską, a z drugiej sam ratuje się przed rosnącymi cenami wołowiny i wieprzowiny. Położenie większego nacisku na produkty drobiowe będzie prawdopodobnie ruchem, na który zdecyduje się nie tylko McDonald's ale też inni gracze z branży gastronomicznej w Stanach.

McDonald's przechodzi ostatnio przez fazę największego od dekady spowolnienia w sprzedaży. Pierwszego marca na stanowisku dyrektora generalnego spółki zasiądzie nowy szef, Brytyjczyk Steve Easterbrook, który zapowiedział powrót firmy do korzeni i skupienie się na sprzedaży burgerów i frytek - pisze biztok.pl.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.