Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

McDonald's z najgorszą sprzedażą od dekady

McDonalds ogłosił, że w sierpniu br. zanotował najgorszą sprzedaż od ponad dekady. Spowodowane to było słabszym popytem w USA i paniką konsumentów związaną z fałszowaniem mięsa przez chińskiego dostawcę.
Reklama

Sprzedaż w sierpniu, w sklepach otwartych co najmniej 13 miesięcy, spadła o 3,7 proc. Analitycy szacowali 3,1-procentowy spadek. McDonald's podał również, że problemy z dostawcą w Chinach zmniejszyły zysk na akcję za trzeci kwartał o 15 centów do 20 centów dol.

Sprzedaż w USA spadła w sierpniu czwarty miesiąc z rzędu - tym razem o 2,8 proc. Analitycy prognozowany spadek 2-proc.
Sprzedaż McDonald's w Azji i Pacyfiku, na Bliskim Wschodzie i w Afryce spadła w zeszłym miesiącu o 14,5 proc. Analitycy prognozowali spadek o 10,1 proc. W samej Japonii sprzedaż w sierpniu spadła o 25 proc.

W Europie, skąd pochodzi ok. 40 proc. przychodów McDonald's, sprzedaż spadła o 0,7 proc. Analitycy szacowali spadek o 2,1 proc.

McDonald's obawia się, że na przyszłe wynik sprzedaży koncernu mogą wpływać niepokojące wieści z Rosji, gdzie zamknięto kilka lokali, a ponad 100 restauracji jest stale kontrolowanych przez służby sanitarne i wisi nad nimi groźba zamknięcia.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.