Media społecznościowe budują całościowe doświadczenie konsumenta z marką
- Wraz z rosnącym napięciem okołoświątecznym, kolejkami w sklepach i tłumami w centach handlowych, do podobnych napięć dochodzi także w kanałach social media sieci handlowych. Zarówno zadowoleni, a przede wszystkim niezadowoleni klienci szukają ujścia świątecznych emocji nie tylko przy kasie (za długie kolejki), półkach z promocyjnymi produktami (bo ktoś nam zabrał ostatni produkt, na który polowaliśmy), ale także poprzez skargi i żale (słuszne lub nie) na to, co zostało kupione w tych sieciach - komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot.
- Social media od samego początku stały się miejscem, gdzie można było poskarżyć się na firmę i jej wytwory. Wiedzą o tym doskonale banki i firmy telekomunikacyjne, których obecność w sieciach społecznościowych to ciągłe zarządzanie kryzysem i różnymi wpadkami. A social media nadają się do tego znakomicie. Zarówno do zarządzania emocjami swoich klientów, ale także w szerszym kontekście firmą i jej wizerunkiem. Plotka, która pojawi się w social media na temat kondycji lub planów firmy, potrafi zachwiać notowaniami, nadszarpnąć reputację firmy - dodaje.
Więcej na portalspozywczy.pl