Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Media społecznościowe budują całościowe doświadczenie konsumenta z marką

Media społecznościowe pozwalają sieciom handlowym skutecznie łączyć rozwiązania mediowe, kontentowe i komunikacyjne w taki sposób, który buduje całościowe doświadczenie konsumenta z marką i oferowanymi produktami - komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot.
Reklama

- Wraz z rosnącym napięciem okołoświątecznym, kolejkami w sklepach i tłumami w centach handlowych, do podobnych napięć dochodzi także w kanałach social media sieci handlowych. Zarówno zadowoleni, a przede wszystkim niezadowoleni klienci szukają ujścia świątecznych emocji nie tylko przy kasie (za długie kolejki), półkach z promocyjnymi produktami (bo ktoś nam zabrał ostatni produkt, na który polowaliśmy), ale także poprzez skargi i żale (słuszne lub nie) na to, co zostało kupione w tych sieciach - komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot.

- Social media od samego początku stały się miejscem, gdzie można było poskarżyć się na firmę i jej wytwory. Wiedzą o tym doskonale banki i firmy telekomunikacyjne, których obecność w sieciach społecznościowych to ciągłe zarządzanie kryzysem i różnymi wpadkami. A social media nadają się do tego znakomicie. Zarówno do zarządzania emocjami swoich klientów, ale także w szerszym kontekście firmą i jej wizerunkiem. Plotka, która pojawi się w social media na temat kondycji lub planów firmy, potrafi zachwiać notowaniami, nadszarpnąć reputację firmy - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum