PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Media społecznościowe budują całościowe doświadczenie konsumenta z marką

www.portalspozywczy.pl 20 grudnia 2017 10:17

Media społecznościowe pozwalają sieciom handlowym skutecznie łączyć rozwiązania mediowe, kontentowe i komunikacyjne w taki sposób, który buduje całościowe doświadczenie konsumenta z marką i oferowanymi produktami - komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot.

- Wraz z rosnącym napięciem okołoświątecznym, kolejkami w sklepach i tłumami w centach handlowych, do podobnych napięć dochodzi także w kanałach social media sieci handlowych. Zarówno zadowoleni, a przede wszystkim niezadowoleni klienci szukają ujścia świątecznych emocji nie tylko przy kasie (za długie kolejki), półkach z promocyjnymi produktami (bo ktoś nam zabrał ostatni produkt, na który polowaliśmy), ale także poprzez skargi i żale (słuszne lub nie) na to, co zostało kupione w tych sieciach - komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot.

- Social media od samego początku stały się miejscem, gdzie można było poskarżyć się na firmę i jej wytwory. Wiedzą o tym doskonale banki i firmy telekomunikacyjne, których obecność w sieciach społecznościowych to ciągłe zarządzanie kryzysem i różnymi wpadkami. A social media nadają się do tego znakomicie. Zarówno do zarządzania emocjami swoich klientów, ale także w szerszym kontekście firmą i jej wizerunkiem. Plotka, która pojawi się w social media na temat kondycji lub planów firmy, potrafi zachwiać notowaniami, nadszarpnąć reputację firmy - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5732
Ilość aktualnych ofert: 516828

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,54

  • Śr

    3,97

  • Min

    3,25

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.