MediaCom rozpoczyna współpracę z Grupą Hortex
Hortex to jedna z najlepiej rozpoznawalnych i obdarzonych największym zaufaniem polskich marek spożywczych.
MediaCom (GroupM / WPP) będzie odpowiadać za kompleksową obsługę kampanii mediowych Hortexu, w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów dla klienta w kanałach off-line i digital (od lutego b.r.). Natomiast wchodząca w skład domu mediowego jednostka MediaCom Business Science będzie realizowała dla Hortexu projekty z zakresu modelowania ekonometrycznego.
Dom mediowy MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Do jego klientów należą m.in. P&G, Teva, Polpharma, PLAY, TCCC, Mars, Danone Group, PSA, Adidas, Tesco, Netia SA, Manta, iRobot.
Wraz z Mindshare i Wavemaker (powstały z połączenia domów mediowych: MEC i Maxus) wchodzi w skład GroupM, będącej operacyjnym ramieniem WPP (czołowego holdingu reklamowego na świecie) i największą grupą negocjacyjną w Polsce.