Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

MediaCom rozpoczyna współpracę z Grupą Hortex

Dom mediowy MediaCom wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Grupy Hortex. Poza planowaniem i zakupem kampanii mediowych (off-line i digital), MediaCom będzie również świadczył usługi w zakresie modelowania ekonometrycznego. Współpraca rozpoczyna się od lutego b.r.
Reklama

Hortex to jedna z najlepiej rozpoznawalnych i obdarzonych największym zaufaniem polskich marek spożywczych. 

MediaCom (GroupM / WPP) będzie odpowiadać za kompleksową obsługę kampanii mediowych Hortexu, w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów dla klienta w kanałach off-line i digital (od lutego b.r.). Natomiast wchodząca w skład domu mediowego jednostka MediaCom Business Science będzie realizowała dla Hortexu projekty z zakresu modelowania ekonometrycznego.

Dom mediowy MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Do jego klientów należą m.in. P&G, Teva, Polpharma, PLAY, TCCC, Mars, Danone Group, PSA, Adidas, Tesco, Netia SA, Manta, iRobot.
Wraz z Mindshare i Wavemaker (powstały z połączenia domów mediowych: MEC i Maxus) wchodzi w skład GroupM, będącej operacyjnym ramieniem WPP (czołowego holdingu reklamowego na świecie) i największą grupą negocjacyjną w Polsce.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum