Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

MediaMarkt z nową kampanią marketingową

Z początkiem października ruszyła nowa, międzynarodowa kampania MediaMarkt, która otwiera zupełnie nowy etap budowania tożsamości marki. Strategiczna orientacja na doświadczenia klienta i doradztwo osobiste wyraża się poprzez hasło przewodnie kampanii „Let’s Go!”, napędzające do działania. Kampania jest realizowana we wszystkich kanałach komunikacji.
Reklama

Nowa kampania marki skupia się na ludziach, ich pasjach i potrzebach. Hasło „Let’s Go!” to impuls do działania, odkrywania swojego potencjału i radości z życia dzięki nowym technologiom!  „Let’s Go!” łączy wszystkie działania marketingowe i spaja całą komunikację – zarówno na zewnątrz, jak i do pracowników marki. Nowa kampania ma bardzo emocjonalny wymiar, dlatego aktywizuje i porusza odbiorców. Jest to możliwe dzięki temu, że adresuje 3 podstawowe obszary:

· EMOCJE poruszają i trafiają do serc klientów

· USŁUGI odwołują się do potrzeb i racjonalnych decyzji klienta  

· OFERTA PRODUKTOWA stawia na konkretne korzyści w atrakcyjnych cenach

Wychodzimy do klientów z przesłaniem „Let’s Go!”, które jest zaproszeniem do odkrywania technologii na nowo, korzystania z jej nieograniczonych możliwości i cieszenia się nią każdego dnia i w każdych okolicznościach! Pokazujemy, że poprzez profesjonalną obsługę i szeroką ofertę dopasowanych usług wzbogacamy, ale zarazem upraszczamy życie naszych klientów – użytkowników nowych technologii  – mówi Anna Tutak-Kordyl, dyrektor marketingu.

Kampania skupia się na ludziach i ich różnych potrzebach, które marka doskonale rozumie i potrafi na nie odpowiedzieć oferując optymalne rozwiązania. Hasło „Let’s Go!” pokazuje siłę, która napędza do działania i tworzenia jeszcze lepszych doświadczeń dzięki nowym technologiom. Jest to spójne z celem MediaMarkt, który dąży do osiągnięcia pozycji Mistrza Technologicznych Doświadczeń (Electronics Experience Champion).

MediaMarkt zadbał także  o spójny wizerunek marki jako pracodawcy. Pod hasłem „Let's Go!” zostaje uruchomiona międzynarodowa kampania Employer Brandingowa, która będzie realizowana w różnych kanałach komunikacji.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum