Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

MeiAsia liczy na sukces na fali popularności żywności azjatyckiej

Nowy koncept sklepu Kuchni Świata - MeiAsia, został uruchomiony przy ul. Kilińskiego 2 w Warszawie. Zdaniem właścicieli ma on szansę na wysokie obroty, bo w Europie sprzedaż żywności azjatyckiej rośnie o 13 proc. rok do roku.
Reklama

- Już po miesiącu działania mieliśmy w tym sklepie lepsze obroty niż w niektórych sklepach Kuchni Świata w centrach handlowych - mówi Ryszard Dymny, prezes sieci Kuchnie Świata.

W sklepie dostępnych będzie 1500 produktów kuchni azjatyckiej, w tym świeże ryby i owoce oraz warzywa sprowadzane z Azji. Wśród towarów znajdą się produkty najpopularniejszych marek azjatyckich: sosy, przyprawy, mrożonki, herbaty, itp. Towary są ustaewione według kraju pochodzenia: chińskie, tajskie, koreańskie, japońskie, hinduskie. Na miejscu działa także mały bar, gdzie będzie można spróbować przyrządzanych na miejscu przekąsek, np. sushi.

Według specjalistów z firmy Heuschen&Schrouff, która dostarcza produkty do sklepu rynek żywności azjatyckiej w Europie ma obecnie wartość 14 mld euro. Dzieje się tak, gdyż konsumenci szukają żywności zdrowej, szybkiej do przygotowania i dającej przyjemność z jedzenia. Te wszystkie elementy spełnia kuchnia azjatycka. Klienci dotyczczas nie mieli, gdzie kupować takiej żywności, bo w hipermarketach jej wybór nie był ani duży, ani jakościowy, a z kolei w małych azjatyckich sklepikach były kłopoty z porozumiewaniem się z personelem, a towar sprawiał wrażenie ułożonego chaotycznie.   

Do Kuchni Świata należy 14 delikatesów z żywnością z różnych zakątków świata.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.