Menedżer Tesco Polska o wyzwaniach w dystrybucji standów
Duże wyzwanie dla Tesco polega na tym, że większość małych sklepów nie dysponuje wózkiem widłowym, który rozładowywałby towar na miejscu. W efekcie wysyłamy sklepom mały stand nie mogąc do małego sklepu piętrować kilku standów. To jedno z wyzwań stojących przed nami, którego rozwiązanie znacznie pomogłoby w optymalizacji kosztów transportu - powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogdan Plebański, menedżer dystrybucji w Tesco Polska podczas pierwszej edycji "Karuzeli CHEP".
Bogdan Plebański uważa, że standaryzacja displayu to bardzo dobry kierunek.
- Wszystkie dotychczasowe rozwiązania w tym obszarze nie były do końca profesjonalne i powodowały problemy operacyjne, m.in. z czystością w sklepie, a co najważniejsze z dostępnością. W momencie gdy stand na hali sprzedaży ulegał uszkodzeniu, trzeba było ściągnąć cały towar, co wpływało ujemnie na jego dostępność. Drugi punkt to planowanie i optymalizacja w transporcie. To nie tylko oszczędności, ale także możliwość szybszego dostarczenia towaru i lepsza dostępność w sklepie - mówi.
Przeczytaj także:
Menedżer dystrybucji w Tesco Polska zwraca uwagę, że mówiąc o kartonowych standach należy pamiętać, że nie wszystkie rozwiązania pasują do wszystkich formatów sklepów.
Plebański zaznacza, że innowacyjność jest bardzo ważna dla Tesco.
- Nowe rozwiązania dotyczące standaryzacji i optymalizacji standów czy ekspozycji powodują, że sklep może być szybciej zatowarowany. Jednocześnie sklep jest bardziej przyjazny dla klientów, a pracownicy mają więcej czasu, który mogą poświęcić bezpośrednio klientowi - dodaje.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
ten co wie bo tam był 2018-08-10 11:34:12
Bogdan, stać Cię na więcej. Rozwiń sie trochę, ile juz lat powtarzacie te dyrdymały
-
a.a. 2018-08-05 22:43:49
W Tesco pracują prawie same konowały, a na stołkach to już wcale nie napiszę proszę się domyśleć,tak ci wspaniali co nie mają zielonego pojęcia o handlu biorą grubą kasę i roztrwonili cały majątek Tesco tak więc niech mi ktoś powie czy to jest mądre,że tego nikt nie widzi.Ochrona pilnuje pracowników a klienci mogą wszystko,a do tego kasjer ma pilnować co klient wynosi.Jak może ktoś zewnątrz kierować sklepem jak nie ma zielonego pojęcia o handlu.
-
WIllanowa 2018-08-03 19:42:49
W Krakowie nic nie potrafią zrobić, wszystko jest z trudne.
- Pt 21:39 Wiceprezes PFR: Subwencje dla 728 firm w tamach Tarczy Finansowej PFR 2.0
- Pt 20:46 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- Pt 19:42 Tommy Hiliger ogłasza konkurs na projekty społeczne
- Pt 19:34 Prezes NBP zapowiada banknot o nominale 1000 zł
- Pt 19:31 Gowin: Wyłączenie z tarcz branżowej i finansowej karą dla firm łamiących...
- Pt 19:30 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Pt 19:22 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- Pt 19:08 Mondelez: Przez pandemię spadła sprzedaż produktów impulsowych
-
Aplikacja Vika pomoże prowadzić zdrowy styl życia
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.