Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Mere spogląda na Stany Zjednoczone

Rosyjska sieć dyskontów Mere bada możliwości ekspansji w USA. Pierwsze sklepy miałyby ruszyć w stanach Georgia i Alabama.
Reklama

Tańsze niż Aldi i Lidl

Rosyjski dyskont Mere chce rozszerzyć działalność na Stany Zjednoczone. Sieć hard dyskontów poszukuje kierownika projektu w USA. Powinien mówić po rosyjsku i być specjalistą od nieruchomości komercyjnych.

Przyszły manager będzie musiał zbadać lokalizacje w stanach Georgia i Alabama, negocjować umowy najmu i faktycznie otwierać sklepy.

Mere zapowiada, że będzie tańsze niż Aldi i Lidl  - taki jest model biznesowy firmy, która prowadzi sprzedaż z palet i w opakowaniach zbiorczych. W rodzimej Rosji koncepcja ta zapewniła detaliście (pod nazwą Svetofor) miejsce w pierwszej dziesiątce największych sieci supermarketów, z około 2500 sklepami w Rosji, na Białorusi i w Azji Środkowej od momentu jej powstania w 2009 roku.

Mere rozwija się również w Europie - wkrótce otworzy pierwszy brytyjski oddział, w planach są Belgia i Francja. Sieć działa także w Polsce, Niemczech, Serbii, Hiszpanii i na Ukrainie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.