Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

MerService audytuje ekspozycję produktów także w Wielkiej Brytanii

Spółka MerService z Grupy OEX dla globalnego koncernu z sektora FMCG zrealizowała audyt w punktach sprzedaży w Wielkiej Brytanii. Badanie dostarczyło klientowi informacji na temat obecności i ekspozycji produktów, stosowanych promocji oraz poziomu cen.
Reklama

Dla jednego z klientów obsługiwanych przez spółkę w Polsce usługa została zrealizowana także na terenie Wielkiej Brytanii. - Dzięki wykorzystaniu naszej autorskiej technologii informacje, łącznie z dokumentacją zdjęciową, są dostępne w czasie rzeczywistym – mówi Michał Węgrzyk, prezes zarządu MerService. 

Pracownicy MerService każdego miesiąca odwiedzają blisko 10 000 punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Rocznie z badań audytowych do klientów spółki trafia kilka tysięcy raportów generowanych przy wykorzystaniu mechanizmów analizy danych sprzedażowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum