Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Metro Group, eBay i PayPal otworzyli wspólnie sklep. Ma być modelowym przykładem omni-chanell

22 października Metro Group, eBay i PayPal testują nową koncepcję sprzedaży omni-chanell poprzez uruchomienie "The Inspiration Store" w centrum handlowym Weser Park. Na terenie obiektu funkcjonuje już zmodernizowany hipermarket Real.
Reklama

Do połowy stycznia klienci centrum mogą testować sklep dokonując zakupów na trzy sposoby: bezpośrednio, poprzez cyfrowe wyświetlacze umieszczone na zewnątrz i wewnątrz placówki lub on-line za pomocą smartfonu lub tabletu. Asortyment sklepu zmienia się co dwa tygodnie. Towary pochodzą ze sklepu Real, eBay, Media Markt oraz Galerii Kaufhof. 

Przypomnijmy, według raportu firmy Grupy Unity w Polsce wciąż niewiele sklepów decyduje się na krok w stronę wielokanałowości. Z drugiej strony, rosną oczekiwania konsumentów co do integracji punktów styku sprzedaży. Zdaniem autorów raportu, zaoferowanie klientom takiego modelu sprzedaży, który w oparciu o integrację kanału, zagwarantuje im spójne i płynne doświadczenie zakupowe, to dziś największe wyzwanie dla sektora retail.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.