Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Metro Group i Auchan poszerzają zakres współpracy ws. platformy zakupowej

Rok po podpisaniu umowy, Metro Group i Auchan postanowiły poszerzyć zakres współpracy w sprawie platformy zakupowej. Nowa umowa zakłada wspólne negocjacje odnośnie marek produkowanych na poziomie lokalnym oraz połączenie mocnych stron Grupy Auchan i Metro Cash & Carry.
Reklama

Nowe ustalenie zaczęły obowiązywać od września 2015 roku.

Metro Group powierzyło Auchan organizację rynku francuskiego m.in. negocjacje warunków zakupowych, które będą obowiązywać w 2016 roku.

Przypomnijmy, pod koniec października 2014 r. firmy zawarły dwie umowy. Pierwsza dotyczy wspólnych negocjacji z nowymi dostawcami na poziomie globalnym.
Druga obejmuje wspólny zakup międzynarodowych usług oraz produktów non-food, które będą sprzedawane przez obie firmy niezależnie.

- Partnerstwo zakupowe jest nowym pojęciem w świecie handlu detalicznym. Połączone zostaną kompetencje zakupowe dominującej hurtowni z wiodącym sprzedawcą detalicznym. Podstawowym przedmiotem działalności Grupy Auchan jest detaliczna sprzedaż towarów codziennego użytku. Metro Group jest aktywny w sektorze hurtowym i detalicznym w krajach, w których Grupa Auchan nie jest obecna. Te fakty doprowadziły nas do podjęcia decyzji o współpracy, która zaowocuje rozwojem naszych firm, jak i przyniesie korzyści naszym klientom - wyjaśniały wtedy obie firmy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum