Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Metro Group za pośrednictwem Alibaby wchodzi na chiński rynek e-commerce

8 września Metro Group poinformowało o strategicznym partnerstwie z firmą Alibaba w celu promowania sektora e-commerce w Chinach. Zgodnie z umową koncern rusza z internetowym sklepem oferującym niemieckie towary. Sklep będzie funkcjonował na platformie Alibaby.
Reklama

Witryna zaoferuje produkty marek własnych Metro Group. W pierwszej pazie pojawi się ponad 100 produktów z kategorii: nabiał, produkty gotowe, kawa i czekolada oraz kosmetyki marki własnej Real. Planowane jest rozszerzenie asortymentu o więcej produktów żywnościowych.

Produkty wysyłane z Europy będą przechowywane w magazynach w strefie wolnego handlu Shanghai.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum