Metro Properties podsumowuje efekty kampanii „Bądź Życzliwy” w centrach M1

„Bądź Życzliwy” to ruch społeczny, który powstał z inicjatywy METRO PROPERTIES w centrach sieci M1. Wszystkie działania związane są z potrzebami miejscowych ośrodków w danej lokalizacji, wspierających różne grupy społeczne. W pierwszym etapie zmapowane zostają miejsca, które potrzebują wsparcia oraz ich potrzeby.
W maju tego roku, w Dniu Świadomości Raka Jajnika, we współpracy z Fundacją Różowa skrzyneczka ruszyła kampania informacyjna przełamująca tabu dotyczące menstruacji. W obiektach zarządzanych przez METRO PROPERTIES na stałe zawisły tzw. różowe skrzyneczki zaopatrzone w środki do higieny intymnej. Do tej pory zaopatrzono je w ponad 900 podpasek higienicznych.
Wcześniej zaopiekowano się seniorami - podopiecznymi Domów Pomocy Społecznej. Klienci mieli okazję spełnić marzenia, wypisane przez nich na specjalnych bombkach. Indywidualne prezenty trafiły do ponad 900 osób.
Świętowano również Dzień Psa, wspierając mieszkańców schronisk dla bezdomnych psów.
Podczas wakacji blisko 8 tys. zabawek, artykułów szkolnych, kosmetyków, ubrań i słodyczy powędrowało do wychowanków domów dziecka i świetlic środowiskowych w podwarszawskich Markach, Zabrzu, Bytomiu, Łodzi, Czeladzi, Radomiu, Krakowie, Poznaniu oraz Częstochowie.
Pierwsza akcja po ubiegłorocznym lockdownie została poświęcona podopiecznym domów samotnej matki w sześciu regionach kraju. Klienci centrów M1 zgromadzili dla nich potrzebne kosmetyki, środki higieny osobistej i artykuły codziennego użytku.