Metropolitan Outlet Bydgoszcz skomercjalizowany w ponad 60 proc., Apart najemcą
W Metropolitan Outlet na powierzchni 17 000 mkw. znajdzie się ponad 60 salonów outletowych - modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz z ofertą w atrakcyjnych cenach. Sektor mody będą tworzyć takie marki, jak Guess, Próchnik, Franco Ferruzzi, Lavard, By Insomnia, Evolution, Bagatelle, London Hill, Italian Fashion, ONYXX czy Ewtex. Dodatkowo marki Dajar Home & Garden oraz Home & Cook wraz z hipermarketem Carrefour zaoferują klientom obiektu szeroki wybór artykułów wyposażenia wnętrz. Ofertę uzupełnią także liczne punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Finalizowane są kolejne umowy najmu. Obecnie poziom skomercjalizowania obiektu to ponad 60 procent.
– Format centrów outletowych ulega ewolucji - coraz częściej można w nich spotkać marki z półki premium. Chcielibyśmy, aby ten segment było mocną stroną Metropolitan Outlet, dlatego dokładamy starań, aby oferta ekskluzywnych marek była szeroka i zróżnicowana. Jestem przekonana, że przyszli klienci bydgoskiego centrum wyprzedażowego realizowanego przez Carrefour Polska docenią ich obecność – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director w Neinver Polska.