Mex Polska zanotowała ponad 85-proc. wzrost przychodów
W 2013 roku spółka Mex Polska osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 3,38 mln zł, wyższe o ponad 85 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2012 roku, w którym wyniosły one 1,82 mln zł. O wzroście przychodów zdecydowały głównie przychody z nowo podpisanych umów franczyzowych i usług marketingowych oraz prawie 80- proc. przyrost przychodów z tytułu zawartych umów o udostępnieniu praw do korzystania ze znaku towarowego Pijalnia Wódki i Piwa zawartych ze spółkami zależnymi grupy Mex Polska.
Spółka osiągnęła wynik operacyjny w wysokości 1,41 mln zł, który był wyższy od wyniku z 2012 roku o 1,84 mln zł, kiedy to spółka poniosła stratę w kwocie (-) 428 tys. zł. Wynik netto Mex Polska za 2013 rok wyniósł 1,84 mln zł i był wyższy w porównaniu z osiągniętym wynikiem w 2012 roku w wysokości (-) 1,13 mln zł o 2,97 mln zł.
Jak podano w raporcie rocznym, Mex Polska SA posiada powiązania organizacyjne ze spółką Mex Master sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, z którą w 31 października 2012 roku zawarła umowę ramową rozwoju sieci franczyzowej Pijalnia Wódki i Piwa. Przedmiotem umowy jest powierzenie Mex Master sp. z o.o. organizacji rozwoju konceptu Pijalni Wódki i Piwa. Mex Master sp. z o.o., jako organizator sieci franczyzowej, zobowiązał się do znajdowania inwestorów i tworzenia ze środków pochodzących od inwestorów nowych lokali gastronomicznych w koncepcie Pijalnia Wódki i Piwa w oparciu o umowy franczyzy zawierane z Mex Master Sp. z o.o.. oraz sprawowania nadzoru i kontroli nad funkcjonowaniem lokali gastronomicznych uruchomionych w związku z zawarciem umów franczyzowych. Nie wyłącza to możliwości otwierania i prowadzenia bezpośrednio przez Mex Polska SA i spółki od niej zależne lokali gastronomicznych w koncepcie Pijalnia Wódki i Piwa.
- Od roku 2012 spółka konsekwentnie realizuje przyjętą strategię rozwoju poprzez oddawanie we franczyzę posiadanych w portfelu konceptów gastronomicznych tj. Pijalni Wódki i Piwa oraz restauracji The Mexican. W okresie 2013 r. portfel franczyzy Mex Polska SA poszerzył się o kolejne dziewięć kolejnych placówek tj. dwie restauracje działające pod szyldem The Mexican, sześć wydzielonych ze spółek zależnych spółek z o.o. Pijalnia Wódki i Piwa oraz jedną placówkę pod marką Opera Club. Z kolei spółka Mex Master, która na podstawie umowy z Mex Polska SA, rozwija sieć franczyzową Pijalni Wódki i Piwa, otworzyła do marca 2014 r. sześć nowych punków bistro działających pod tym szyldem.
W portfolio sieci działa obecnie ok. 25 lokali.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 09:56 Alibaba ma zapłacić 2,8 mld dolarów za naruszenie zasad konkurencji
- 07:40 Co w e-commerce piszczy? Przypominamy najważniejsze wydarzenia tygodnia
- 07:40 Jesteśmy po szczycie fali epidemii, ale liczba zakażeń nie będzie spadać szybko
- 07:38 Ubiegły rok był dobry dla polskich start-upów
- Sb 16:02 W bytomskim centrum handlowym powstanie punkt szczepień
- Sb 15:58 TEDi najemcą nyskiej Dekady
- Sb 11:14 W Warszawie protest przedsiębiorców; policja zatrzymała Pawła Tanajno
- Sb 09:07 W niedzielę sklepy zamknięte
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
Tesco znów zwalnia
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
-
Niebawem konsultacje ws. ROP. Przepisy wejdą w życie 1 stycznia 2022 r.
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.