Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Miała być rewolucja, a agencje pocztowe w sklepach nadal w powijakach

Na początku 2011 roku Poczta Polska otwierając w Warszawie pierwszą agencję pocztową w sklepie, hucznie zapowiadała nowy etap rozwoju firmy. W ciągu roku w ramach pilotażu miało powstać 200 - 250 tego typu placówek, otwieranych wspólnie z firmami sieciowymi, np. sklepami, czy stacjami benzynowymi. Do 2015 miało powstać 3,3 tys. takich punktów. Obecnie nadal trwa ocena fazy pilotażowej projektu, a firma nie informuje, ile takich punktów powstało.
Reklama

Po pilotażu w Warszawie podobne agencje pocztowe powstawały w Krakowie, Chorzowie i Rzeszowie. Jednostki poczty miały mieścić się np. w centrach handlowych, sklepach czy na stacjach paliw. Miały być czynne zdecydowanie dłużej niż większość obecnie działających urzędów, w tym niektóre przez całą dobę. Firma zamierzała podpisać umowy zarówno z dużymi sieciami sklepów, jak i indywidualnymi właścicielami placówek handlowych. Zdaniem przedstawicieli Poczty projekt ten daje szansę na zwiększenie obrotów sklepu, bo przy okazji wysyłania listu, klienci dokonują także zakupów. Dotychczas jednak program nie wyszedł poza fazę pilotażu.

Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej, wyjaśnia, że agencja pocztowa nowego typu - APENT (czyli obsługiwana przez zewnętrzny
podmiot świadczy usługi pocztowe w imieniu i na rzecz Poczty Polskiej. - Aktualnie trwa analiza i ocena wyników przeprowadzonego pilotażu - mówi
Baranowski.

Firma nie informuje na razie, czy udało się jej pozyskać, którąś z dużych sieci handlowych do współpracy. W informacjach prasowych z 2011 roku
wymieniane były jako potencjalni partnerzy: Żabka, Biedronka, Rossmann i InMedio.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.