Michał Mastalerz, PwC: Cyfryzacja daje firmom szansę, by wejść na wyższy poziom

- Pociąg z napisem cyfryzacja już pędzi. Do tego pociągu można jeszcze wskoczyć. Mądre wykorzystanie tej szansy to przeniesienie firmy na inny poziom działania - powiedział Michał Mastalerz, partner, członek zarządu ds. klientów i rynku PwC.
Teraz nikt spośród właścicieli firm nie zastanawia się czy wdrażać technologie. Raczej którą wybrać. Jeszcze kilka lat temu nie była to taka oczywiste. Teraz wdrażane są zarówno systemy CRM, by lepiej rozumieć klientów, technologie z zakresu digital marketing, analizę ścieżek konsumenta. Wdrażane są też procedury paperless i te związane z obiegiem informacji zarządczej. Zmieniło się podejście do chmury obliczeniowej. Wcześniej firmy martwiły się o bezpieczeństwo tego rozwiązania. Teraz firmy widzą korzyści z wykorzystania chmury obliczeniowej: skalowalność, elastyczność, ale też koszty.
Zakup technologii to pierwszy etap, który prowadzi do konieczności zarządzania danymi, które generuje system. Kolejny etap to jak te dane wykorzystać. Wiele firm ma problem z ich analizą, by wyciągnąć mądre wnioski.
Kolejny punkt to zwiększanie cyberbezpieczeństwa biznesowego i konsumenckiego. Nie martwię się o rozwój technologii. To co jest istotne to wyrównanie poziomu edukacji, nie tylko technicznej, ale także humanistycznej, żebyśmy lepiej rozumieli zachodzące procesy. Cyfryzacja daje szansę na zanalizowanie danych i ułożenie procesów biznesowych mądrzej - powiedział Michał Mastalerz, Pwc.
Z punktu widzenia konsumenta digitalizacja jest fantastyczną zmianą, bo daje szansę na zaoszczędzenie czasu i zwiększenie wyboru. Firmy w e-świecie muszą dbać o pozytywne doświadczenie klienta, bo już jedno złe doświadczenie jest w stanie zrazić konsumenta do marki


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 09:14 Marczuk: średnie umorzenie subwencji z Tarczy PFR 1.0 wyniesie 65 -70 proc.
- 07:28 Prezes NBP: wysoki procent obrotu musi dokonywać się w gotówce
- Pt 19:58 Sanepid musiał odstąpić od kontroli resturacji działającej mimo zakazu
- Pt 17:15 Sanepid: od stycznia 6 kar na przedsiębiorców o łącznej wartości 115 tys. zł
- Pt 16:07 Pomorze idzie śladem Warmii i Mazur - nowe obostrzenia
- Pt 15:00 MF: W 2020 r. skuteczność kontroli celno-skarbowych wzrosła do 87 proc.
- Pt 14:50 GAP planuje zreformować swoją sieć
- Pt 14:40 MW Logistics wynajmuje drugi magazyn w Słubicach
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa, Bukowińska, 34.74 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Praga Północ (Nowa Praga), Namysłowska, 58.08 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Psie Pole-Zawidawie (Psie Pole), Zakładowa, 64.62 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Psie Pole-Zawidawie (Psie Pole), Zakładowa, 76.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.