Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Michel Moran i Robert Sowa w akcji marki Prymat

Firma Prymat, producent przypraw, we współpracy z telewizją TVN rozpoczęła akcję promocyjną pod hasłem „Mistrz Smaku”. W jej ramach Daria Widawska, Grażyna Wolszczak, Michel Moran i Robert Sowa wybiorą Mistrza Smaku.
Reklama

Ideą wspólnej akcji Prymatu i TVN jest docenienie tych kulinarnych bohaterów, twórców niezapomnianych smaków, które łączą się z najpiękniejszymi wspomnieniami - z dzieciństwem, wyjątkowym spotkaniem czy ważnym wydarzeniem. Akcja ma na celu ich odnalezienie, podziękowanie im za ich niezwykły dar, a także opowiedzenie o nich innym. Od 2 września zainteresowani udziałem w akcji mogą zgłaszać kandydatury osób, które ich zdaniem są „mistrzem smaku”.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum