Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Mięsa bio marki własnej Włącz Bio! trafią na półki sklepów PGS

Polska Grupa Supermarketów rozszerza gamę produktów marek własnych (O! Dobre. Pewne. Twoje. i Spiżarnia Dworska) o produkty ekologiczne, sygnowane marką Włącz BIO. W pierwszej kolejności do sklepów skupionych wokół Grupy trafią produkty mięsne oraz suche.
Reklama

Marka Włącz BIO to element strategii PGS na lata 2020-2022. Obecnie przygotowanych jest 40 produktów pochodzących od polskich certyfikowanych i zweryfikowanych producentów oraz dystrybutorów. Produkty Włącz BIO pojawią się w sklepach Grupy na przełomie 2019 i 2020 roku, a dostawy zapewniać będzie magazyn centralny. Jednocześnie Polska Grupa Supermarketów chce nawiązywać dalsze współprace z producentami żywności ekologicznej.

Zaprezentowany logotyp marki Włącz BIO, stylistycznie nawiązuje do nowej identyfikacji wizualnej TOP MARKET, natomiast dwa odcienie zieleni odnoszą się bezpośrednio do proekologicznego charakteru marki.

W porównaniu do Europy Zachodniej, polski konsument wydaje ponad dziesięciokrotnie mniej na produkty z zielonym listkiem.

Po dołączeniu do portfolio produktów marki bio PGS w przyszłym roku będzie oferował 350 artykułów private label.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum