PARTNER PORTALU

Miesięczną sprzedaż napoju Fuzetea to 9,3 mln zł, Big Milka Intense 7,5 mln zł

Autor: pr, dlahandlu.pl 28 października 2019 09:43

Każdego roku na rynku pojawiają się tysiące nowych artykułów FMCG. Nielsen wybrał te najbardziej przełomowe, które jednocześnie osiągają największą sprzedaż. Jak podaje firma, napój Fuzetea osiągnął średnią miesięczną sprzedaż na poziomie 9,3 mln zł, lody Big Milk Intense - 7,5 mln zł, a pasta do zębów Colgate Natural Extracts Charcoal - 0,6 mln zł.


Napój Fuzetea, Coca-Cola, lody Big Milk Intense, Unilever oraz pasta do zębów Colgate Natural Extracts Charcoal, Colgate-Palmolive to najbardziej przełomowe innowacje w Polsce w 2018 roku. Nielsen w Polsce po raz pierwszy tak kompleksowo zbadał rynek nowości produktowych FMCG w 15 makro kategoriach.

- Innowacja się opłaca. W Stanach Zjednoczonych, które liczą ponad 120 mln gospodarstw domowych i mają największy potencjał, najlepsze innowacje mogą już w pierwszym roku obecności na rynku wygenerować przychód przewyższający 50 mln dolarów. Na dużych rynkach Europejskich takich jak Wielka Brytania, Niemcy, czy Francja za naprawdę udaną innowację uznaje się produkt którego wartość sprzedaży w pierwszym roku przekracza 10 mln euro. Polski rynek innowacji jak najbardziej może być porównywany z rynkami Europy Zachodniej, a na tle regionu to właśnie u nas innowacje sprzedają się najlepiej. Wyższa niż regionalna średnia wartość sprzedaży wynika z wielkości rynku i liczby gospodarstw domowych, ale pokazuje również poziom rozwoju ekonomicznego kraju i skłonność Polaków do kupowania nowych produktów - mówi Karolina Zajdel - Pawlak, Dyrektor Zarządzająca Nielsen Connect w Polsce.

Potwierdzeniem tego są produkty, które trafiły na podium raportu Nielsena: napój Fuzetea osiągnął średnią miesięczną sprzedaż na poziomie 9,3 mln zł, lody Big Milk Intense - 7,5 mln zł, a pasta do zębów Colgate Natural Extracts Charcoal - 0,6 mln zł.

Każdego roku na rynku pojawiają się tysiące nowych artykułów FMCG. Producenci prześcigają się we wprowadzaniu nowych smaków czy wariantów swoich produktów, zmieniają wielkości, kolory i formy opakowań, poprzez reklamę zachęcają do zakupu obiecując konsumentom nowe korzyści.

- Przełomowe innowacje według Nielsen BASES to zupełnie nowe, unikalne produkty, znacznie lepsze od istniejących dotychczas, oferujące rozwiązania zmieniające zachowania i zwyczaje zakupowe konsumentów jednocześnie odpowiadając na ich potrzeby. Takie produkty zajmują trwałe miejsce na rynku przynosząc ich producentom sukces finansowy i dają im dodatkowe narzędzia, by skutecznie konkurować na rynku - mówi Marek Rudek, Innovation Business Partner w Nielsen BASES.

 Nielsen BASES, dział dedykowany wsparciu producentów w rozwijaniu innowacji FMCG, wyróżnia 6 typów udanych innowacji:

● Superstars to nowości atrakcyjne dla bardzo szerokiego grona potencjalnych nabywców, z potencjałem do zwiększenia sprzedaży nie tylko danej marki, ale i całej kategorii,


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6982
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,49

  • Śr

    6,67

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.