Milion złotych zysku PGZ Kupiec. W planach możliwości akwizycyjne

W 2019 r. spółka skoncentrowana była na prowadzeniu negocjacji ze strategicznymi kontrahentami w celu polepszenia warunków handlowych dla uczestników Grupy raz negocjowaniu umów z nowymi
kontrahentami. Efektem tych prac był wzrost osiągniętych przychodów oraz wzrost ilości rozliczanych umów z dostawcami i producentami z 595 na koniec roku 2018 (w tym 303 ogólnopolskich i 292 regionalnych) do 603 na koniec roku 2019 z czego 310 umów miało charakter ogólnopolski a 293 zasięg regionalny.
Na początku 2019 roku spółka reprezentowała interesy 221 sklepów, a z jego końcem były
to już 262 placówki handlowe. Z końcem roku sprawozdawczego spółka posiadała umowy ze
sklepami zlokalizowanymi w regionie śląskim (118), dolnośląskim (46), małopolskim (50),
mazowieckim (6), łódzkim (9), opolskim (31) i świętokrzyskim (2).
Spółka wskazuje w swoim raporcie za 2019 r, że w 2020 r. nadal będzie podejmowała kroki związane z pozyskiwaniem kolejnych uczestników do Grupy, przy założeniu utrzymania przez nich określonych standardów jakościowych, z których dwa najważniejsze to powierzchnia sali sprzedaży nie mniejsza niż 100 mkw. oraz rzetelność płatnicza w stosunku do kontrahentów.
Spółka będzie także sprawdzała możliwości akwizycji innych podmiotów prowadzących
podobną działalność.