Milka kolejny raz zachęca do kibicowania skoczkom narciarskim

Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, rusza z trzecią odsłoną kampanii „Cała Polska Sercem z Naszymi”. Tegoroczna kampania 360° realizowana przez Milka, obejmuje m.in. współpracę z wieloma partnerami handlowymi, możliwość wysłania życzeń dla skoczków oraz ogólnopolską loterię, w której można wygrać nawet 100 000 zł.
Marka Milka zachęca do składania podpisów na wirtualnych nartach. Przy pomocy specjalnego kreatora, fani skoków mają szansę, aby przesłać życzenia lub pozdrowienia sportowcom, a przy okazji wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne. Jednocześnie podpisy zwycięzców loterii, znajdą się na pomniku nart, które w marcu staną w Zakopanem.
Życzenia dla sportowców można przesyłać w ramach ogólnopolskiej loterii, w której do wygrania jest nawet 100 000 zł. Aby wziąć w niej udział należy kupić dowolny produkt Milka (z wyjątkiem lodów, serków, jogurtów i mlecznej kanapki Milka), zachować paragon a następnie zgłosić paragon na stronie www.loteriamilka.pl, na której znajduje się również regulamin aktywacji. Loteria trwa od 15.01 do 27.02.
Przeczytaj także:
Podczas tegorocznego sezonu skoków narciarskich, aktywacja „Milka. Cała Polska Sercem
z Naszymi” zostanie wsparta kampanią telewizyjną oraz digitalową. Milka zaplanowała również akcje konsumenckie w ogólnopolskich sieciach sklepów. Dodatkowo, w okresie trwania aktywacji zostaną otwarte strefy kibica, które staną w Stroniu Śląskim oraz w Istebnej.
Za przygotowanie strategii komunikacji, operacyjne zarządzanie kampanią i adaptacją wszystkich form kreacji ATL oraz BTL odpowiedzialna jest agencja Ogilvy. Stworzenie kreacji powierzono zaś Carla Zuri. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka oraz Riodepost. Działania eventowe oraz wsparcie operacyjne kampanii gwarantuje Event Factory, a obsługę loterii powierzono Advalue. Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

- 19:52 Prezes AB InBev: nawyk picia piwa w domu pozostanie po złagodzeniu restrykcji
- 19:49 Amazon krytykowany za wycofanie książki polemizującej z 'ideologią...
- 19:34 Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
- 19:08 Supeco zastąpił Carrefour Market w Czechowicach-Dziedzicach
- 17:56 Cofix - koncept kawiarni, który rozwija się na polskim rynku
- 17:50 300 nowych produktów żywnościowych wprowadzono do małych sklepów
- 17:47 Ruda Śląska: Właściciele barów i restauracji nie zapłacą za koncesje na...
- 17:45 Pomoc w uzyskaniu środków z tarcz antykryzysowych – wśród głównych zadań...
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.