Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Millenialsi wyrażają siebie także poprzez żywność i napoje

- Dla Millenialsów – jako konsumentów spożywczych ważne są doznania, poczucie wyjątkowości, nawet podczas posiłku poszukują przygód i nowych doświadczeń. Do tego charakteryzuje ich pogoń za zdrowym stylem życia - mówiła Honorata Jarocka, food and drink analyst z firmy Mintel podczas konferencji Futurefoods 2017.
Reklama

Z obserwacji firmy Mintel wynika, że Millenialsi są podobni do siebie globalnie i to bardziej niż starsze pokolenia pochodzące z tego samego miejsca.

Honorata Jarocka podkreślała podczas konferencji, że Millenialsi chcą być wyjątkowi, chcą chodzić swoimi ścieżkami. Są pierwszym pokoleniem, dla którego żywność i napoje stały się metodą na to, aby wyrażać swoją osobowość, kreować swój wizerunek, przede wszystkim za pomocą mediów społecznościowych.

Oni nie chcą słuchać ekspertów, bo sami chcą być ekspertami. Dla nich opinia specjalistów jest nie mniej wiarygodna niż opinia bliskich. A rola bliskich osób w procesie zakupowym i decyzyjnym jest dla nich bardzo istotna. Następnie wykorzystują to marki, które z kolei starają się poprzez opinie użytkowników budować relacje z nimi a także swój wizerunek.

- Nasze dane mówią o tym, że prawie połowa użytkowników w wieku 16-24 uważa, że rekomendacja od rodziny i bliskich są bardzo istotna w przypadku kiedy chcą oni sięgnąć po produkt spożywczy o nowym smaku. ¼ respondentów wspomina o tym, że tak samo ważne są dla nich opinie o produktach zamieszczanie w mediach społecznościowych jak i recenzje online – wylicza Honorata Jarocka.

Młodzi konsumenci chcą mieć kreatywny wpływ na to jak będzie wyglądał finalny produkt spożywczy.

- Poza tym Millenialsi lubią produkty, które są produkowane na małą skalę, do których dostęp ma ograniczona liczba użytkowników. Z naszych badań wynika, że 6 na 10 respondentów w wieku 25-34 mówi o tym, że jest w stanie wydać więcej pieniędzy na piwo kraftowe. Z kolei młodzi ludzie w wieku 16-24 wspominają, że byliby zainteresowani takim serwisem, który oferowałby np. świeże pieczywo wypiekane według starych receptur, na małą skalę z pieczołowitością i pasją. I dodatkowo, żeby było dostarczane do domu. Interesuje ich połączenie autentyczności z wygodą – mówiła Honorata Jarocka.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.