PARTNER PORTALU

MiniVita MARKET - kolejny koncept Leszka Bacia

Autor: dlahandlu.pl 28 października 2020 10:23

MiniVita MARKET - kolejny koncept Leszka Bacia fot. za Market Vita, sklep sieci w Krakowie

Rzeszowska sieć 20 sklepów Market Vita tworzy nowy koncept. Mają to być placówki działające pod logo miniVita MARKET. Sieć złożyła już wniosek o zarejestrowanie znaku towarowego w Urzędzie Patentowym. Przypomnijmy, że Market Vita to nowe logo na polskim rynku należące do spółki Bać-Pol.

5 lutego 2020 Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Joker TNC S.A. podjęło uchwałę o zmianie nazwy spółki na Joker TNC Spółka Akcyjna. 8 maja 2020 Sąd Rejonowy w Rzeszowie zarejestrował zmianę nazwy spółki ze SPAR Polska S.A. na Joker TNC S.A.

Kapitał zakładowy spółki na dzień 31 grudnia 2019 r. wynosił 12 848 700 zł. Jedynym akcjonariuszem jest Bać-Pol S.A. w restrukturyzacji.

Na dzień 31 grudnia 2019 r. skład zarządu był następujący:

- Leszek Bać – prezes zarządu
- Andrzej Figiel – wiceprezes zarządu
- Andrzej Janowski – wiceprezes zarządu

Spółka na koniec 2019 r. zatrudniała 53 osoby. W sprawozdaniu finansowym czytamy, że spółka zamknęła rok obrotowy stratą bilansową w wysokości 7 004 zł.

Po wypowiedzeniu umowy licencji masterfranczyzy SPAR na terenie Polski przez SPAR International w 2019 roku, spółka prowadzi działalność usługową w zakresie rozwoju i obsługi sieci franczyzowej pod logo „Marketvita”.

W sprawozdaniu złożonym do KRS napisano: "19 grudnia 2019 została zawarta ugoda w której strony postanowiły, że The SPAR GROUP będzie wyłącznym licencjobiorcą nazw handlowych oraz znaków towarowych SPAR w Polsce, a Joker TNC S.A. zaprzestanie korzystania z nich. Joker TNC S.A. zobowiązał się także do złożenia wszystkim franczyzobiorcom oferty rozwiązania umów franczyzowych. Ugoda obejmuje także zrzeczenie się wzajemnych roszczeń i zakończenie postępowań sądowych. W zamian za zawarcie ugody SPAR Group i SPAR International zobowiązali się solidarnie do zapłaty odszkodowania na rzecz Joker TNC S.A. Ugoda weszła w życie 6 lutego 2020 roku."

Na 2020 r. zarząd zaplanował podjęcie działań zmierzających do stworzenia nowej sieci franczyzowej działającej pod marką „Marketvita”. Oferta współpracy skierowana zostanie do niezależnych przedsiębiorców prowadzących działalność związaną z handlem detalicznych artykułami spożywczymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Andrzej 2020-10-29 10:10:49

    Można próbować, ale mentalności tych ludzi raczej się nie zmieni....

  • herbatnik 2020-10-28 14:43:14

    No cóż, przegrać można ale próbować się odegrać to duża nieroztropność. Mimo to życzę sukcesu bo za chwilę obudzimy się w kraju Biedronki, Lidla i Żabki. A to duże niebezpieczeństwo.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7148
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.