Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

MiniVita MARKET - kolejny koncept Leszka Bacia

Rzeszowska sieć 20 sklepów Market Vita tworzy nowy koncept. Mają to być placówki działające pod logo miniVita MARKET. Sieć złożyła już wniosek o zarejestrowanie znaku towarowego w Urzędzie Patentowym. Przypomnijmy, że Market Vita to nowe logo na polskim rynku należące do spółki Bać-Pol.
Reklama

5 lutego 2020 Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Joker TNC S.A. podjęło uchwałę o zmianie nazwy spółki na Joker TNC Spółka Akcyjna. 8 maja 2020 Sąd Rejonowy w Rzeszowie zarejestrował zmianę nazwy spółki ze SPAR Polska S.A. na Joker TNC S.A.

Kapitał zakładowy spółki na dzień 31 grudnia 2019 r. wynosił 12 848 700 zł. Jedynym akcjonariuszem jest Bać-Pol S.A. w restrukturyzacji.

Na dzień 31 grudnia 2019 r. skład zarządu był następujący:

- Leszek Bać – prezes zarządu
- Andrzej Figiel – wiceprezes zarządu
- Andrzej Janowski – wiceprezes zarządu

Spółka na koniec 2019 r. zatrudniała 53 osoby. W sprawozdaniu finansowym czytamy, że spółka zamknęła rok obrotowy stratą bilansową w wysokości 7 004 zł.

Po wypowiedzeniu umowy licencji masterfranczyzy SPAR na terenie Polski przez SPAR International w 2019 roku, spółka prowadzi działalność usługową w zakresie rozwoju i obsługi sieci franczyzowej pod logo „Marketvita”.

W sprawozdaniu złożonym do KRS napisano: "19 grudnia 2019 została zawarta ugoda w której strony postanowiły, że The SPAR GROUP będzie wyłącznym licencjobiorcą nazw handlowych oraz znaków towarowych SPAR w Polsce, a Joker TNC S.A. zaprzestanie korzystania z nich. Joker TNC S.A. zobowiązał się także do złożenia wszystkim franczyzobiorcom oferty rozwiązania umów franczyzowych. Ugoda obejmuje także zrzeczenie się wzajemnych roszczeń i zakończenie postępowań sądowych. W zamian za zawarcie ugody SPAR Group i SPAR International zobowiązali się solidarnie do zapłaty odszkodowania na rzecz Joker TNC S.A. Ugoda weszła w życie 6 lutego 2020 roku."

Na 2020 r. zarząd zaplanował podjęcie działań zmierzających do stworzenia nowej sieci franczyzowej działającej pod marką „Marketvita”. Oferta współpracy skierowana zostanie do niezależnych przedsiębiorców prowadzących działalność związaną z handlem detalicznych artykułami spożywczymi.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum