PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu
  • Partner portalu

Mintel: Moda na superfoods przybiera na sile

www.portalspozywczy.pl 22 stycznia 2018 17:16

- Moda na superfoods (super żywność) przybiera na sile wraz z rosnącą świadomością konsumentów i potrzebą związaną z poszukiwaniem ponadprzeciętnych wartości odżywczych, a także otwartością na nowe doświadczenia smakowe - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Honorata Jarocka, Senior Food and Drink Analyst w firmie Mintel.

Badania firmy Mintel wskazują, że zdecydowana większość Polaków, tj. sześciu na dziesięciu respondentów deklaruje, że poszukuje owoców i warzyw o właściwościach typu ‘superfoods’, takich jak jagody açaí czy szpinak. Patrząc na działalność innowacyjną, coraz więcej marek wykorzystuje składniki ‘superfoods’ i wokół nich, a także ich atrybutów prozdrowotnych budują swoją komunikację.

- Analizując okres ostatnich dwóch lat do grudnia 2017 roku, Niemcy były wiodącym krajem, jeżeli chodzi o europejskie innowacje typu ‘superfoods’, np. z wykorzystaniem amarantusa, awokado, chia, goji czy jarmużu. W tym okresie, spośród wszystkich europejskich nowych wdrożeń z określeniami ‘superfood’, ‘superfruit’, ‘supergrain’, ‘supergreen’ lub ‘superseed’, aż 29% pochodziło właśnie z rynku niemieckiego. Polska natomiast odpowiadała za ponad 5% udział. Przykładami nowości z polskiego rynku, które w swojej nazwie lub opisie wykorzystują ‘superfoods’ są między innymi przekąski Enjoy Pure Cubes Superfood Snacks od firmy Purella Food, batony Ewy Chodakowskiej Be Raw! Superfood Bar, owsianki Fit Mania Superfruits (Mokate) oraz Sonko Wafle Superfoods (Sonko) - wylicza Honorata Jarocka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7628
Ilość aktualnych ofert: 473251

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.