Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Mionetto Prosecco wspiera sprzedaż konkursem

Wystartował ogólnopolski konkurs „Sylwestrowe odliczanie z Mionetto”. Akcja firmy Henkell Freixenet Polska skierowana jest zarówno do sklepów, jak i kanału HoReCa.
Reklama

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić 1 butelkę lub 1 kieliszek Mionetto Prosecco w ulubionym sklepie lub restauracji, zarejestrować się na dedykowanej akcji stronie www i wykonać  zadanie konkursowe. Na zwycięzców czekają nagrody – vouchery do sklepów Swiss oraz kartony pełne prosecco.

- To pierwsza tego typu akcja w historii naszej marki. Ale w końcu jesteśmy gospodarzem kategorii „prosecco”, a bycie liderem zobowiązuje – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, Szefowa Krajowego Trade Marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska. - Sylwester to dzień, w którym wszyscy sięgają po wina musujące, z prosecco na czele. To więc doskonała okazja, aby rozkochać wszystkich w naszym Mionetto. Bo jak świętować, to tylko w dobrym towarzystwie! – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum