Mirko przechodzi rebranding i wprowadza nowe produkty

MIRKO specjalizuje się w produktach ze śledzia marynowanego, solonego oraz wyrobach garmażeryjnych. Obecnie w zakładzie produkcyjnym wytwarza się asortyment najwyższej jakości pod marką MIRKO i markami własnymi sieci handlowych. Zakład oferuje również szeroką gamę produktów sygnowanych nazwą Pomorski Targ Rybny.
W latach 2014-2016 spółka zainwestowała w kolejną modernizację zakładu i zakup linii technologicznych, dzięki czemu znacznie zwiększono możliwości produkcyjne zakładu. Jednocześnie intensywnie pracowano nad rozwinięciem asortymentu bez konserwantów, który od kilku miesięcy jest sukcesywnie dystrybuowany w polskich sklepach. Rebranding jest kontynuacją szerszej strategii firmy mającej na celu wzmocnienie wizerunku jako nowoczesnego przedsiębiorstwa. Zmiana identyfikacji wizualnej to także odpowiedź na potrzeby świadomego konsumenta, który aktywnie poszukuje marek polskich, rzemieślniczych, oferujących sprawdzoną jakość w przystępnej cenie. Nowy design MIRKO jest świeży, oryginalny, a jednocześnie minimalistyczny.
Wraz ze zmianą logotypu oraz opakowań na rynek zostaną wprowadzone nowe produkty. Pojawią się śledzie bez konserwantów z superfoods – czarnuszką, kolendrą i kardamonem oraz prażonymi ziarnami. A dla osób z upodobaniem do tradycyjnych smaków zaproponowano śledzia w buraczkach, pomidorach, koperku z kolendrą lub w salsie z ananasem. W niedalekiej przyszłości firma poszerzy ofertę o również o wykwintne owoce morza.