Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Mispol dostarczy marki własne do sieci Stokrotka

Zarząd Mispol SA poinformował, że do spółki wpłynęło podpisane przez obie strony porozumienie w zakresie produktów marki własnej zawarte ze spółką Stokrotka.
Reklama

Przedmiotem podpisanej umowy jest określenie zasad wytwarzania i konfekcjonowania przez spółkę produktów pod marką własną Stokrotki obejmujących konserwy mięsne, pasztety, sosy, a także karmę dla zwierząt domowych. Umowa została zawarta na czas nieokreślony - czytamy w komunikacie.

Szacunkowa wartość umowy w okresie pięciu lat wynosi około 15,2 mln zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum