Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Młodzi Polacy często kupują podróbki

44 proc. młodych Polaków w wieku 15-24 lat w ostatnim roku celowo kupiło podróbkę - wynika z badania Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej
Reklama

Z badania o zachowaniach młodych ludzi w odniesieniu do naruszania praw własności intelektualnej w sytuacji po pandemii wynika, że ponad połowa (52 proc.) ankietowanej młodzieży w UE w ciągu ostatniego roku kupiła co najmniej jeden podrobiony produkt w internecie, celowo lub przypadkowo, a jedna trzecia (33 proc.) – uzyskała dostęp do nielegalnych treści online.

Uwzględniając sytuację po pandemii, z badania wynika, że 37 proc. młodych ludzi celowo kupiło co najmniej jeden podrobiony produkt, co stanowi znaczny wzrost w porównaniu z poprzednimi wynikami (14 proc. w 2019 r.). Ten odsetek różni się znacznie w poszczególnych krajach: najwyższy jest w Grecji (62 proc.), a najniższy w Czechach (24 proc.) - podano. W Polsce podróbkę celowo nabyło 44 proc. młodych osób.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum