PARTNER PORTALU

Młodzież po lockdownie pozostanie w sieci jako użytkownicy i klienci

Autor: dlahandlu.pl 25 stycznia 2021 09:28

Konsumpcja jest bardzo ważna, ponieważ wprowadza w obieg środki, które krążą w naszych portfelach. Mądra konsumpcja jest jeszcze ważniejsza, bo kształtuje świadome społeczeństwo. Po pandemii na pewno wiele biznesów, sklepów, które funkcjonowały w realnej rzeczywistości - skupi się na rozwoju w internecie -  wskazuje Agnieszka Zydroń, psycholog biznesu, Imperiumrelacji.pl.

Nie cały handel przeniesie się jednak do internetu. - Ciężko przypuszczać, że ktoś, kto jest typem ekstrawertyka odmówi sobie zakupów w galerii handlowej. Mieliśmy już takie obrazki podczas chwilowych luzowań obostrzeń - w sklepach znów pojawiali się stali bywalcy. Po prostu nie tylko zaspokajają oni potrzebę materialną - zakupu jedzenia, ubrania, kosmetyków, ale także psychiczną - obecności, energii drugiego człowieka, wyjścia z domu. Oczywiście, pojawi się także grupa ludzi, którzy faktycznie odnajdą podczas lockdownu nowe możliwości w sieci, sklepy, które im odpowiadają i rzeczywiście przeniosą się z załatwianiem spraw do sieci. Można przypuszczać, że wielu z nas pozostanie przy zdalnym załatwianiu spraw z urzędami, formalnościami, ponieważ jeżeli jest to dobrze zorganizowane.

Dzieci i młodzież na pewno pozostaną w sieci jako konsumenci, użytkownicy, klienci a później właściciele biznesów internetowych. Czy tego chcemy czy nie - to jest ich świat, a obecnie sami im nakazaliśmy, aby tyko w nim się sprawnie poruszali. Będą tworzyli strony, sklepy, aby w razie podobnej sytuacji nie zostać całkowicie odciętym od świta. To już się działo przecież od lat, ale teraz mamy ogromną świadomość przyspieszenia tych procesów - podsumowuje Agnieszka Zydroń.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8295
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.