Mniej słodkie owsianki Nesvita promowane w telewizji

W czasie trwania kampanii emitowany jest 30-sekundowy spot, a jej zasięg obejmuje najpopularniejsze stacje telewizyjne m.in. TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat. W celu wzmocnienia komunikacji reklama wyświetlana jest również na platformach VOD: Ipla i Tvnplayer oraz w serwisie You Tube.
- Naszą kampanię kierujemy do aktywnych kobiet w wieku od 25 do 40 lat. Chcemy przypomnieć im o płatkach owsianych NESVITA, szczególnie o wariantach ze śliwkami i z czerwonymi owocami, które są mniej słodkie i bardziej owocowe. W jednej saszetce mieści się idealna porcja, po której konsumentka nie czuje się głodna ani ciężka i ospała - mówi Anna Mitura, Group Product Manager odpowiedzialna za kategorię produktów zbożowych w Nestlé.
Spot telewizyjny został przygotowany przez agencję Publicis Sp. z o.o., a za postprodukcję odpowiada agencja Chimney. Zakup mediów Nestlé powierzyła domowi mediowemu MEC Sp. z o.o. Kampanię TV wspierają działania na fanpage'u marki na Facebooku, które prowadzi agencja 121pr.